Tuesday, January 13, 2009

13 JANUARY 2009

HAPPY BIRTHDAY TO SABRI!!!!

Aku sebagai writer of this blog ingin mengucapkan Happy Birthday to my pal,Sabri kekasih Nannie..ehehe...Sabri,my partner in our final project,Eyooooh,besar sudah ia,nda jualah besarlah..lau mau besar,main Basketball,kasi tinggi,ehehe jokes wah,nadawah,jn mare aah..smoga panjang umur dan murah rezeki...aku beruntung dapat kawan macam ko and Nannie sal kamulah bagi aku support and courage...and aku rasa c Pe and Boi pun pikir macam aku jua.

Thanks again and I wish you Happy 22th Birthday my friend........

Bila cakap pasal birthday kawanku ni,on 12th January 2009,in the afternoon Nannie,Girlfriendnya plankan buat surprise birthday party untuk ia ngam2 12 Tengah Malam...Nannie tnya aku,boi and pe,sanggup kami datang surprisekan ia time malam2 catu?kami sanggup eh,lau surprisekan kawan ni,ehehe.Aku tnyakan classmate aku dapatkah nda durg datang tme malam2 catu and ada yang nda dapat. Yg cuma dapat aku,Pe(Steve),Boi,Hadi,Cham and loloq. Nannie suruh kami kumpul dWYWY seria pukul 11 30p.m.

Time semalam tu,aku jalan awal lah pukul 9 15 dari rumah,ambil Steve...awal jualah aku jalan,hehe.semangat bah,hahaha. C boi,and Cham aher sikit jalan,salkan buat Assignment.Sementara tnggu pukul 11 30,kami jalan round2 KB,dapati tempat kawasan Riviera Hotel banjir,hahaha sandikan....abis kami round2 KB,pukul 10 15 kami ambil Hadi drumahnya and trus kami kserialah....TAPI time on the way kseria tu,Hadi membuat kesilapanlah sampai aku sama Pe tawa2 ni bah.Paksalah ulang-alik kerumahnya lagi balik. Nannie iski wah kan mau tau pa Hadi buat silap time tu,sampai aku sama Pe tawa2 ni bah,tapi hanya kami tiga saja tau tu,kan Di??hehehehe...sandi-sandi.......

Kami jalanlah keseria lalu jalan lama,masuk arah Panaga.Time lintas hospital Panaga,banjir.Kami nda ambil peduli lah,trus saja jalan,kali time on the way slowly kan dekat jambatan Panaga tu,makin dalam bah banjir,sampai kan dekat suku full tayar ketaku dalamnya.Paksalah kami reverse memanjang...and lalu Highway seria. Bila kami sampai sana,a2 gelap tempat kedai,sal kedai smua tutup,kami round2 jap kedai seria kami nampak Nannie,adiknya and her cousin d WYWY.

Kami kumpul DWYWY,susun strategi and plan,canakan surprisekan Sabri ni.Plannya,aku sama Pe jalan2lah,eksen2lah lepak dseria and tunggu cBoi dtg,kali terjumpa Sabri dkedai makan Zoki seria,kali umpan sabri jauh sikit dari kadai tu,sal Nannie, Hadi kan lalu dapur belakang kedai tu.Tnggu mc Nannie,barutah balik kekadai and suprisekannya..

Time kluar dari WYWY,clolok pun datang jua..Durg Boi & Cham,aher sal durg lalu arah tempat Panaga yg kami lalu,banjir jua sana tu....hahaha sandikan keta cBoi,hahaha.

So operasi surprise ni start tnpa Boi and Cham,sal ngam2 kan dekat pukul 12 Tgh mlm...kali aku and Pe eksen2lah lalu siring kadai Zoki tu,kali terjumpa Sabri,adiknya and her Boyfriendnya.kali plannya ni lain2 bah,tapi success jua.Aku and Pe greet Sabrilah,kali aku tnyalah Sabri,"Sab,dengankan aku kketa,takut ku"paloi,adakah ku cakap catu,sandi jualah...time on the way tu,aku eksen2 lupalah,dmana ku parking keta,and aku eksen2 tipun Boi,hehehe.kali kebetulan Nannie Miss call,ku bagitau Sabri,ndapayahtah aga ketaku ni.Kami returnlah kekadai makan Zoki tu balik and SURPRISE!!!!!!!!!!!!!!Happy Birthday to you,Sabri!!!!!!!atu ia terkejut,hahaha.successkan walapun plannya yg lain,hahaha.

Surprise2 tu,Sabri liat aku jualah,"kau aah yus,kaukan plan ni?"sandi jualah aku kana tuduh..padahal Nannie yg planning,hehehe.time 5 minit kemudian,Boi and Cham pun dtg and kami sambut sama2 sampai around 1 a.m. kami balik.

Sab,sori aah,p planning smua ni Nannie,bukan aku,pe,boi,Hadi and Cham,ok?hehehe.and sori jua nada hadiah untuk ko jua,hehe.lau kluar elaun,kami blikan hadiah,ok?

Anyway,HAPPY BIRTHDAY!!!!!

Here's some picture:

Cake Sabree...
Sab(R)masih terkejutkah??haha

from L(Sab sis,her boyfriend,Lolok (Red cape)and Hadi.

Pe(L)kan ngacang adik sabrikah?hahaha,jokes.

(L)Boi and Cham

Boi,hepi..grenti Sabri ada buat arah ia ni,haha.

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online