Tuesday, December 16, 2008

16........


16......

Dulu....

Malam terasa indah sejak ku mengenalmu......
Pagi semakin cerah bila ku mengingatmu......
Hubungan kita semakin rapat......
Sehingga hatiku berdebar-debar.......

Mungkinkah ku jatuh cinta padanya......
Mungkinkah ku jatuh hati padanya......
Hatiku terasa semakin rindu......
Rindu ini hanya untuk dirinya......
Sayang ini hanya untuk dirinya......

Dulu....

Ketika kita jatuh cinta....
Ku mencintaimu selama ku bernafas......
Seindah cahaya pagi terangi hidupku......
Aku pun percaya......
Kasih yang telah kau beri membuka mataku......

Kita saling mencintai & menyayangi......
Kau yang menggenggam tanganku......
Kau yang menggenggam hatiku.......
Kita berjanji......
Kita mencintai sampai nafas berakhir......

Dan bila kau tanpa sisiku.....
Rinduku selalu memanggilmu......
Hati ini selalu memanggilmu......
Ku yakin kau pun begitu.......

Ku usap air matamu......
Ku pelukmu se erat-eratnya.....
Kerana ku tak ingin kau menangis......
Kerana diriku takkan memilih meninggalkanmu......

Ku berkata......
Sayangku dengarkan aku......
Tak mungkin ku melepasmu......
Kan ku pertahankan kau cintaku......
Dan semua air matamu yang bererti dihidupku......
Bawalah cintaku bersamamu.......
Kerna ku tetap milikmu selamanya......
Abadi dan selalu.......

16......

Dulu.....

Bila ku melukai hatimu......
Kau yang mencintaiku......
Kau percaya padaku......
Tapi aku mungkir bahagia......
Aku telah melakukan......
Kesalahan yang berulang - ulang......
Bukan maksudku......
Tuk mengkhianati cinta ini......

Maafkan aku melukai hatimu.....
Maafkan semua salahku......
Ku ingkari segalanya cintamu dan kesetiaanmu......
Salahkan aku......
Ku tak bersungguh-sungguh dengan semua yang telah ku ucapkan......
Ku telah jadi kekasihmu yang tak setia......

Lalu kau pergi meninggalkan aku.....
Ku tak ingin jauh darimu......
Walaupun sedetik......
Ku tak sanggup tanpamu......
Dirimu yang terlalu ku cintai......

Saat cinta berakhir......
Lukai hati......
Sesali diri......
Tak pernah ku mengerti......
Isi hatimu......
memahamimu.......

Sayu, sedih, sunyi mengiringi permergian mu…...
Jujur ku katakan aku pasti kerinduan…...
jiwa ku pasti kesunyian…...
aku akan rasai sebuah kehilangan…....
dan kesepian kembali menjadi teman…….
aku kembali keseorangan meneruskan kehidupan…...

16.......

Kini.......

Separuh hatiku telah hilang......
Kau terlalu indah untukku lupakan tentang kita......
Kau selalu dalam cintaku......
Ku sadari cintamu telah berubah untukku......

Ku berharap kembali lagi......
Cinta yang dulu......
Dapatkah kita satukan......
Ku ingin dirimu.........

KEMBALI.......

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online