Wednesday, October 8, 2008

Gomenasai for the late post,sibuk bah saja...Hounto Gomenasai =(aku cuba updatekn my blog as far as I can,ok?Saya mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin. Kalau aku ada buat silap or salah cakap or kasar to you all,maafkan aku,ok?

Ok..pada hari raya ketiga,me and my family buat openhouse (house tu di open =p aha) dari pukul 2 sampai malamlah..my cousin and my friends dtg krumah,ramai..kan rehat sikit pun nda dpt,uhu..tapi I had fun.....

Rockers betutup mata
Posing smart jap,then......
Waaaaaa!!!!Freestyle......My cousin dtg braya...
manggang ayam and ikan salmon,yumm2..
tambah lagi irdi and wanie,jgn malu2...
adeyh steve,makan sampai menjilat,sadang2 eyh =p
Eyh,wanie,pa lagi sibuk2 tu sblah bahumu tu aah??

Abis patung2 drumahku...

For those yang nda dpt dtg tu,ndapa,sokaylah..masih awal lagi,ok?kalaukan dtg,msg sja,ok?
Ada yang ku nda gmbr,pasal sibuk aah,uhu...
Dia pun datang kerumahku and she looks beautiful..Sayanglah jua ku nda gmbr sama ia...tapi sokaylah,seeing and meet her sudah cukup bagi aku...


oklah,ada lagi ku update blog,ok?=D
Coming up next.........

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online